Fredag igen då!

Sista dagen på praktiken för denna vecka avklarad. Känns bra, gillar stället, lite långtråkigt i bland bara. Just nu sitter jag ensam med kissen, mamma har åkt hem till V-ås igen och älsklingen är och spelar innebandy. Känns tomt efter en vecka med full fart, men ändå är det lite skönt. Funderar på att hoppa i en varm dusch och ha lite tjejkväll/hemma spa med mig själv tills älsklingen kommer hem. Då blir det hemma pizza och tv-mys antagligen. Känner mig lite nere och så, så lite omsorg skulle jag nog behöva ;) Fick go ryggmassage av älsklingen i går och fan vad skönt det var efteråt, behövde det verkligen. I kväll tror jag även att jag ska fixa lite "pappersarbete" och söka lite jobb. Har hittat 2 jobb jag ska söka innan helgen är slut. Nä nu blir det en dusch och så får jag se hur långt jag kommer med mitt "spaande" innan älsklingen komemr hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0