En bättre dag i dag..

I dag har jag fanimej vart duktig! Vart ner och handlat lite och gått hem, fick lift ner till "byn" och så vart det även ett besök på dagligverksamheten och förfrågan om praktikplats. Ska återkomma dit när jag vet vilket datum och så jag ska få praktik och lite info från arbetsförmedlingen. På arbetsförmedlingen hade de lunch när jag var där i dag och jag orkade inte vänta så ska dit i morgon igen tänkte jag. Iallafall ringa dit så jag får all info jag vill ha. Har även hunnit med att plugga teori. Ett test på datan har jag gjort och ska försöka hinna med ett till innan kvällen är slut. Men snart bär det av till simhallen :) Ska bli skönt !  Måste verkligen satsa på teorin men jag vet inte om jag kommer fixa teorin, jag vill ju verkligen ha körkortet snart men jag har så svårt med teorin, att sätta mig ner och läsa. Har även myst lite med mina små beisar i dag<3 (råttorna så klart!) vart tyvärr inga bilder när de var ute men lite bilder  genom burgallret vart det och här kommer en av dem på söta Tyra myra  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0