Alla helgons helg :P

Efter att mamma ringt och väckt oss strax efter 9 i morse så blev det till att ligga kvar i sängen och mysa med älskling och kissen ett tag, sen en sanbbdusch och efter det en härlig,rejäl och go frukost. Måste ju stå mig ett tag då vi inte tänker käka lunch innan vi åker till Karlstad för att se på hockey. Det blir säkert någon varmkorv under matchen och sen pizza och bowling när vi kommer hem antar jag. De var det förra året iallafall :) Jag är ju inget sportfan direkt men jag måste efrkänna att det var,,, härligt att vara med på hockeyn på arena. Det är en sån stämning :) Me like !
I går var svärmor och hennes kille här på middag, det blev Grekisk delikatesspanna och tårta till efterrätt. I tisdags när vi var å handlade så vart jag så sugen på tårta så bestämde mig för att göra en till helgen,( har kanske berättat allt detta redan om jag inte missminner mig ? :S ) det är ju trots allt allahelgonahelgen. Lite högtidligt sådär.
Grekisk delikatesspanna och go tårta :)
Nej nu ska jag gå och ta ut mina små busfrön lite så de får springa fritt lite innan de blir instängda i badrummet så inte kissen kommer åt dem. Sen blir det till att fixa mig innan hockeyn. Ha det gött !
En avslutningsbild, på kissen, gillar denna bild skarpt haha !

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken fin tårta jag vill också smaka

vilka blåa ögon kattungen har är de så blå eller är det ljuset som gör så att de är så blå?

Maten ser också god ut. Blev det någon tårta kvar?

2011-11-05 @ 23:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0