tre timmar hål

Det känns att våren är på väg. Snön smällter mer och mer och allt börjar bli grönare igen. Känns skönt!

 Hade lektion i morse och sen på eftermiddagen, gick hem eftersom jag har tre timmars hål, okej nu är det bara en timme kvar men iaf. Hur kul är det att sitta i skolan och vänta i tre timmar och inte göra någonting? Så nu är jag hemma och ska plugga det jag ligger efter med i stället så det blir klart.. Har kört igång en tvättmaskin och nu ska jag vila en stund för jag har ont i huvudet :( Sen ska jag göra lunch och sätta igång ordentligt med plugget ! :) Har även redovisat en annan uppgift i dag som jag låg efter med för läraren så nu är jag klar med den, feel nice !
Ha det bra i vårsolen.

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0