Min dag

Sitter och arbetar lite med mitt projektarbete, ska försöka få klart det denna vecka, iallaafall fotoboken jag ska göra. I dag har jag varit i skolan, gjorde hjärt och lungräddning så nu kan jag det :P och sen hade vi en lååååååång lunch då jag och Malin gick ner på stan en sväng. Sen vart det sista lektionen och sen en stunds väntan hos sjukgymnasten. Nu ska jag få träna där. Hoppas det hjälper mig och får mig motiverad. Vill så gärna börja motionera så att jag kan bli smalare. iallafall lite smalar och slära ut min kurvor lite,, för så här kurvig vill jag inte vara. Har även hunnit med att övningsköra en sväng och nu blir det kvällsmat innan vi ska ner till faster som fyller år i dag. Hipp hipp hurra säger vi till henne :)



Bild från i sommras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0