Dagdrömmer :)

Ligger på älsklingens säng och kollar runt lite på nätet. Ska plugga lite instuderingsfrågor till islamprovet på onsdag och sen ska jag hoppa in i en dusch. Lite senare i dag ska vi åka till svärmors stuga. Honoch hennes kille är där. Vi ska vara taxi åt dem i kväll då de ska på fest. Så älskling och jag tänkte försöka ha det lite mysigt. Får väl hoppas det blir så. Jag har faktiskt lite förväntnigar på kvällen och hoppas på en skön romantisk och mysig kväll. Älsklingen sa i går att vi kunde tända ljus och så. Det hoppas jag på och så förväntar jag mig att det blir mysigt :) Nej om jag ska få något plugg gjort så är det bäst jag sluta ligga här å skriva och dagdrömma (A).
Ha det gött // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0