vänta på kusinvitamin

Sitter i skolbiblioteket och väntar på kusinvitamin, vi ska gå och bada i dag och ha det nice. Sen efter det ska jag till kompisen på 19-års fest, hoppas det blir kul. Är typ på dåligt humör i dag, var inte så glad i morse, trött och så. Och det blev inte bättre när vi ska göra grupparbete på svenskan nu, jag hatar verkligen grupparbeten och det känns som om vi kommer göra det i varje ämne vi har snart :( När jag jobbar i grupp känns det bara som jag håller mig i bakgrunden och inte göra något, jag blir bara tyst och då känns det som om dom andra tycker illa om mig för att jag inte göra något. Jag vet inte varför det blir så för jag vill verkligen kunna jobba i grupp men just nu funkar det inte för mig "/ 

Nu ska jag försöka leta reda på lite fakta om saker och sen ska jag gå till badhuset och försöka plugga lite medans jag väntar på kusinen. Hon slutar typ snart och så ska hon ta sig hit in till stan å så.. Jaja, ha det gött så länge och partajja lungt i kväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0