Myspys och gull gull

Då var man hemma igen. I helgen har jag varit i stugan med mamma, pappa och älskling. Har varit riktigt skönt faktiskt. Har haft en toppenhelg men mys och gull gull och en jäkla massa data spelande (A) Fick ju min laptop i torsdags och i fredags så blev det till att starta upp den för första gången och så och sen blev det till att installera sims 3 :) De har legat på köksbordet och väntat i en hel vecka innan jag fick min dator att spela på så i helgen har det blivit en hel del spelande. I dag var jag och älskling ut och åkte bob en sväng, vi åkte yp två gånger var sen hade vi tröttnat på det för vi orkade inte gå upp för backen mer, den är sjuuuuukt lång och isig ! Så vi gick in och lade oss på sängen ett tag till ^^ Iallafall jag haha. Sen blev det lite mys och lite plugg och lunch och sen bara vips så skulle det vara packat å klart och man skulle vara på väg hem.

Har varit på bra humör hela helgen och i morse när jag vaknade kändes det riktigt bra och jag kände mig stark och glad för engång skull. Sen när allt helt plötsligt skulle vara packat å så, så typ brast det. Och nu känns det nästan som "vanligt" igen. Gillar inte att vara hemma, blir jämt på nedstämt humör då känns det som.. Men men nu ska jag gå och fix mig lite käk och sen förtsätta plugga så jag får lite mer gjort i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0