min dag

Vart en mysig lunch där strax efter ett. Sen åkte jag med älsklingen när han plogade. Trångt i traktorn -.-' Tycker han ska köpa en ny stor traktor men det vill han inte ^^  När vi kom hem efter plogturen blev det lite snöbollskrig och fotografering. Jag skulle även försöka göra en snölyckta men den rasade hela tiden och sen när vi (älsk hjälpte till) fått ihop snölycktan och jag skulle tända den så rasade den ihop igen och då blev jag väldigt arg och sparkade på den, sen gick jag in, durare än en citron. Tur att lite gulligull från älsklingen gör mig glad igen..

Nu blir det snart middag, tacos :D Sen blir det nog tv-mys.. Ha det !

Winston var också med ute :)


Kommentarer
Postat av: dessan

Super fin blogg gumman. duktig du är som skriver så mycket... ;)<3

hälsa robin och hoppas du har de bra där borta, saknar dig här hemma! :)

vi får ses och göra nått.. ett tränings pass kanske?

Puss och kram

2011-01-06 @ 16:09:03
URL: http://d3essan.bloggagratis.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0