kväll

Nu har det gått några timmar, humöret går upp och ner men för tillfället är det okej, är ganska trött bara men ingen ide att lägga sig och vila nu för då kommer jag garanterat inte somna tidigt i kväll. I morrgon blir det ju skola igen inget jag ser fram emot direkt för det känns som om det kommer bli en del tjafs om ett grupparbete på första lektionen och på andra ska det också blir grupparbete som jag verkligen inte ser fram emot. Hatar grupparbeten. Men men jag måste försöka så jag ska gå till skolan i morgon.  I dag har jag typ pluggat, badat, tvättat och fixat käk.. Nu sitter jag här å latar mig lite, ska nog spela lite sims2 ett tag tror jag elelr får se, nu kom mamma hem så det kanske blir mat å sånt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0