arb.miljö ^^

Sitter i skolan, har första lektionen, arbetsmiljö och säkerhet eller något sånt. Vi håller iallafall på och ska kolla upp saker om typ arbetsmiljölagen och jämnställdhetslagen osv. och jag hittar ingenting. Jag hittar fan inte ett skit om det jag ska svara på. Nästa lektion är det svenska. Sen har jag en lektion till, lunch och sen sita lektionen. Efter skolan ska jag till körskolan och plugga lite teori och sen har jag körlektion 14.50 tror jag det var. Är skittrött typ, var iaf det när jag gick upp, nu känns det iaf som om jag är vaken, på bussen kändes det som om jag var en sombie eller något. Nje man kanske ska försöka läsa dom där lagarna lite till så kanske man hittar det man letar efter.. Have a nice day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0