Skolan..

Sitter i skolan, fick sluta tidigare efter en föreläsning på etiken. Sitter och väntar på att de andra klasskompisarna ska sluta sina lektioner.

Nu sitter älsklingen på sin buss hem och min vanliga vardag börjar igen, men det är inte länge tills jag får träffa han igen. Antagligen på fredag eller på söndag. Då får jag även sportlov så får träffa älsklingen länge. Det är en av nackdelarna med ett distansförhållande, att man inte träffas så mycket men jag tror även att det kan vara en fördel. För man får längta efter varandra en hel del och då blir det likosm mer kärlek och roliga saker när man ses, man har inte tid att bråka å så liksom. Iallafall tror jag det är så för oss. Vi har aldrig bråkat,, kanske vart lite sura på varandra men vi har aldrig bråkat. Jag tror det är för att vi är så öppna med varandra och kan prata och kompomissa med varandra :)

Nej nu ska jag hitta på något annat, i kväll kommer D och färgar mitt hår, hoppas det blir nice :) ha det gött så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0