riskettan och shopping

I dag mellan kl 9:00 - 12:00 var jag på körskolan på riskettan. En utbildning om risker, alkohol, doger och trötthet. Det var ganska intressant och man fick sig några tankeställare. Sån utbildning borde alla få göra, de utan körkort och de som redan har körkort sedan länge. Efter riskettan traskade jag ner på stan och köpte mig en tunika, en ring och ett halsband. Sen åkte jag hem och lagade mat och bakade. Sen drog jag in til stan igen en snabbis och köte en fotoram och ett typ prydnasträd att hänga smycken på. Nu är det fan shoppingstopp fram till semestern för mig. Måste spara mina kära pengar. Nu när jag kom hem igen så bakade jag en banankaka och snart blir det middag, hemmakebabb :D Sen ska jag nog mysa ner mig i soffan och spela sims och äta godis. Nej nu ska jag måla naglarna. Ha det !

ring..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0