Liten igen..

Jag tror jag börjar må sämre igen, gå ner i en svacka. Har inte alls motivation till något typ. Allt blir bra liggandes halvfärdigt och jag har inte ens motivation till det jag brukade tycka om förut. Tex som i dag så skulle jag  gå å simma, förut gillade jag det och tyckte det var skönt, brukade simma i 40 minuter men i dag hade jag tröttnat efter 5 minuter och efter en kvart gick jag upp igen. Jag är så trött på mig själv typ. Jag kan inte sluta jämföra mig med andra... Jag är även så trött på kolan även fast den börjar gå riktigt bra. Jag är så trött på en del personer. Varför kan vi alla inte bara leva i en bra värld där inga bekymmer finns? Önskar att jag var liten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0