Ledig dag :)

Var ledig i dag, skönt ! Sov länge och sen blev det lite frukost och så och sen åkte jag med mamma in till stan och åt lunch och jag köpte nya skor. 3 par för 298 kronor. Ett bra köp tycker jag. Det blev två par sommar/vårskor och sen ett typ vår/höstskor. Jag gick även runt och lämmande cvn, jag hade tre papper med mig och alal tre blev lämnade så hoppas på det. Ska även söka på fler ställer, kanske i morgon eller nästa vecka. Nu sitter jag här å fixar naglarna. det blir nice, kanske kommer en bild senare och en bild på skorna :) Blir inte så mycket uppdatering men men, ha det gött tills nästa gång :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vill se skorna ;)

2011-02-10 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0