Körskolan??

Jaha,, en helt vanlig dag i dag då.. Var i skolan och sen hade jag körlektion, gick skit i början och jag fick damp och allt brast men sen gick det skitbra tyckte jag. Funderar på att kanske sluta gå till körskolan ett tag och  mer plugga teori och köra mer här hemma ett tag. Fast nu är bilen typ trasig så just nu blir det inte så mycket köra av alls. Jag tror jag mer ska fokusera på en sak i taget. Typ skolan för sig och sen körkortet för sig.. Men jag vet inte.. Vi får se hur det blir, har iaf bokat in några mer lektioner och på fredag blir det riskettan. Ska prata lite emr med mamam tänkte jag och se vad hon tyclerom mina funderingar med körkortet. Jag vill ju hemskt gärna h körkot men jag tror det bir bäst om jag fokuserar på en sak i taget... NU ska jag fokusera på pluggandet til lskolan.. Ha det gött så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0