Tisdag 20 december

Jahapp, tre dagar kvar då sen julafton. Och det känns fortfarande skit. Jag trodde att jag och sambon hade kommit överens om en bra lösning för att få alla nöjda och glada, men det visade sig att alla vart visst inte nöjda. Vi kanske ska fira jul för oss själva iallafall, då slipper folk "rycka och slita" i oss eller bli besvikna för att vi inte firar jul med dem, det är så det känns. Jag önskar mig en riktig jul ! En sån där jul där alla är sams och kan umgås med varanda men så är tyvärr inte fallet här i Värmland iallafall. Och min släkt är ca 30 mil bort, på andra sidan Sverige. Och igentligen har jag och sambon väl inte riktigt råd att åka dit.. Skulle behöva spara så mycket pengar om möjligt just nu. Men tyvärr får vi slänga oss nästan land och rike runt för att träffa släkt och föräldrar på jul då min släkt är som jag sa 30 mil bort och jag så jävla mycket vill fira jul med dem då julfrukosten hos mn faster är det bästa på hela julen enligt mig. Och min sambos föräldrar är osams sen de skilde sig och inte kan vistas i samma hus tillsammans typ så det antagligen en tur till svärmor och en tur till svärfar. Hoppas de blir sams i framtiden för deras barn och framtida barnbarns skull. Iallfall så de kan fira högtider ihop med sin "familj". Ja igentligen ska man väl inte skriva sånt här så "hela världen" kan läsa det, men va fan, nu skiter jag i det. Men kanske ska sluta skriva här innan jag säger något mer som verkligen kan såra folk. Jag är bara så förbaskat trött på allt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0