Shopping !

I dag blev det en shoppingtur på Erikslund shoppingcenter med Dessan. Mycket trevligt. Träffade även Sami en sväng, även det mycket trevligt. Länge sedan jag träffade dem. Det blev en runda på ca 4,5 timmar och nu känns det i kroppen, framför allt i mina knän. Måste verkligen börja ta bättre hand om min kropp, annars kommer jag få amputera mina knän när jag fyller 40 känns de som. Det ska bli mitt nyårslöfte, kanske ska skriva mer om mitt nyårslöfte senare, har funderat mycket på ett nyårslöfte. Men nu tillbaka till shoppingen !


Det som shoppades i dag är en tröja, lite underkläder och 12 stycken champangeglas, och så blev det en god lunch med "kinamat". I går kväll blev det även då god mat och massa trevligt med brudarna. Vi spelade spel och hade det trevligt och åt god mat och det ska jag gå och göra nu med, pappa och Älsklingen har gjort tacos så, see yaaaah !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0