Helgen,,

Hej på er där ute i stugorna !
Tänkte berätta lite om min helg. I fredags var det ju praktik och sen lite städning och sen myskväll. På lördagen blev det uppstigning tiditg för då vart det en dagstur till Vara med kompisarna som har gård, de skulle titta på en teleskoplastare eller något.. Jag övningskörde så därför jag var med. Blev tyvärr inga bilder där, men hade faktiskt en tervlig dag. Och i går var jag och sambon med svärfar till Karslstad. Svärfar tog med oss för att vi skulle få välja ut en varsin julklapp. Efter flera timmars tittande i affärer valde Robin en elvisp och jag ett knivblock med knivar till så nu jävlar bli vi mästerkockar!
Nej här kommer lite bilder från de senaste veckorna som gått ! // Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0