film-tittar-dag

Sitter i skolbiblioteket och väntar på att kompisen ska sluta. Då blir det kanske en fika på stan innan jag ska ta mig ner till stationen för att ta bussen till Älsklingen. Ska rymma dit ^^ Ute är det grått och regn, en film-tittar-dag helt enkelt, vem vet kanske blir mys i soffan framför en film innan jag och älsklingen kryper ner i sängen för att sova.

Hade muntligt nationellt prov i dag. Det gick nog ganska bra ändå.. trodde det skulle gå åt skogen men det vart nog ganska okej fast jag var skitnervös och tappade bort mig. Nu ska jag kolla om jag hitatr något mönster på virkade mormorsrutor för jag ahr glömt bort hur man gör. Sen ska jag nog traska ner på stan och handla lite resegott att ha på bussen och gå till röda korset och se om de har någon virknål att sälja till mig...

Ha det gött ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0