Duschen :)

Snart blir det till att hoppa in i en dusch med älsklingen efter en skön dag i solen. Har varit ute nästan hela dagen. Började med en fika med grannarna på verandan, sen blev det att refsa löv och fixa lite på gården. Och jag har kört traktor ! :) Körde i går med och det är så kul och fan lättare än att kör bil ! Börjar faktiskt bli stolt över mig själv, att jag börjar våga testa mer saker och faktiskt ser att jag klarar av det ! Att jag inte är så dålig som jag så ofta tror att jag är.

I dag har även en tjej som vi (okej då, älskling) ska köpa lägenhet av ringt. Vi ska få veta mer på onsdag. Det är en fin tvåa med altan och fin trädgård och på baksidan kan man se skog och hästhagar så det känns ganska lantligt. Känns helt okej, nej det känns bra faktiskt! och det ligger granne med älsklings mormor och morfar så där finns det ju många fördelar, men givetvist en del nackdelar också. En stund nu i kväll ar jag och älskling tittat lite på blocket på lite möbler å så och hittat en fin hörnsoffa som jag tror vi är rätt sugna på. Vi får väl se hur det blir med den. Det är ju kanske bäst att fixa lägenheten klart å så först innan man köper möbler och sånt...

Nej nu blir det dusche. Ha det bra så länge tills vi hörs nästa gång. // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0