Bad day

Dålig dag i dag, känns som allt bara har blivit fel i dag. Tänkte jag skulle gå upp tidigt i dag men jo tjena, gick upp strax efter 11. Sen skulle jag göra iordning lite mat till kvällen och det vart inte som jag tänkt mig, skulle göra mina goda biffar men de gick bara sönder och vart någn konstig smak. Sen gick min bikini sönder. Själva spännet gick av så nu måste jaag fixa det också. Sen skulle jag ha sågat ved åt älsklingen och vart snäll i dag så han kunde vila lite efter som jag höll honom vaken i natt men det har jag inte heller gjort. I stället kom han hem till en världens suraste flickvän. Stakars han.. Och så är jag så jävla förvirrad över vilket jobb jag ska tacka ja till, hr blivit erbjuden två stycken... tror jag går och lägger mig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0