Varje sida..?

Jahapp, I går och förrgår var jag ju hemma men i dag har jag pallrat mig iväg till både apu och skolan. Har sovit dåligt nu på morgonsidan, vaknade vid 4 och sen vaknade jag när pappa gick upp och då kunde jag typ inte somna om, sov en liten stund, vaknade, sov en liten stund, vakande osv. Har typ vakant på fel sida i dag fast jag har vaknat på varenda sida jag har tror jag. 

Jag är fett sugen på mjölk och nybakade bullar.. men men så blir det inte, jag ska ju sluta med massa sånt gott, kanske att jag  äter upp en ensam kanelbulle jag hittade på bänken i går ( okej i går var det två bullar men jag åt upp den ena så nu är det en ensam bulle kvar om ingen annan ätit upp den "/ ) Senare när jag kommer hem ska jag övninsköra, gjorde det igår med men då gick det inte så bra tyckte jag, hoppas på att det går bättre i dag. Känns som om jag aldrig kommer få körkort. Men det komemr jag juh få någon gång förhoppningsvis :)

Jag har även varit duktig i veckan tycker jag har tränat i måndags kväll och i går morse och så tänkte jag träna i kväll. Gör typ situps och massa sånt hemma, längtar verkligen tills S och D har fixat gymkort så att vi kan gå å gymma på skolan, vill verkligen komma igång nu! Långt där inne finns det en liten gnistra som börjar tända min kämparglöd igen även om det  blir skit ibland och jag deppar ihop. Men någonstans där inne känns det som om det är på gång! Snart ska jag till I <3 ME och hitta på något med de andra där, I <3 ME är en liten grupp som skolsyster har startat och just nu är vi en liten grupp på 4 tjejer som mår dåligt och så pratar vi om saker och hittar på roliga saker och så, känns bra, är nästan alltid på bättre humör när jag kommer därifrån så hoppas det håller i sig i dag också... okej det blev inge träff i dag, skolsyrran ringde nyss och berättade att de andra tjejerna gått hem, tråkigt, hade verkligen sett fram emot att få träffa dom,så vad fan ska jag hitta på nu? Vill inte gå till bilden, får inget gjort där ska ringa mamma å se vad hon gör, kanske kan åka med henne hem för hon skulle in till stan i dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0