Min helg...

I fredags åkte jag till älskling, väldgt skönt fast helgen har väl vart så där. Fredagen var ganska nice men sen blev  allt skit på lördagen. Började att vi gick på marknan, jag med världens mensvärk, inte nice! Fram emot eftermiddagen åkte vi hem till älsklingen och skulle duscha å lite sånt och jag lånade datorn en sväng. Pratade med kussen och sen brakade allt, men det är fixat nu :) . Allt liksom ligger och pyr där inne i mig hela tiden och så för minsta lilla flammar det upp till ytan... Känns som om jag förstörde för min pöjk då det typ var meningen vi skulle åka ut till hans kompisar på kvällen men så vart det inte, jag orkade bara inte, så vi bestämde oss för att åka tillbaka in till "stan" till svärmors lägenhet för att möta kompisarna senare om de också skulle in till stan. Vi tog med lite filmer men vi fastnade vid tven med wiskey och cider och sen så slocknade älskling så jag fick sitta där alldeles själv. På söndagen var väl inte mitt humör i topp heller så vi bestämde oss för att åka hem till älsklingen (landet) och bara ta det lungt innan jag skulle till bussen hem. Det var fint väder och jättevarmt i solen så det blev en liten promenad ner till bryggan där vi lade oss och pratade. Så skönt att vara där tycker jag, älskar verkligen stället där älskling bor men jag vet inte om jag skulle kunna bo där även om jag skulle vilja det, jag är för mycket stadsfjolla men drömma kan man väl få göra ?  Sen gick vi hem och lade oss på sängen och fortsatte snacka... Sen blev det en dusch innan det var dax för hemfärd. Inte så kul. När jag kom hem brakade allt igen men nu i dag känns det helt okej faktiskt. Det går så väldigt upp och ner och det kommer så plötsligt i bland och i bland vet jag inte ens varför men förhoppningsvis ska det bli bättre nu när jag vågat bett om hjälp och vågar prata mer om hur jag mår.

Första dagen på APU:n i dag. Har varit rätt nice, men har en känsla av att jag faktiskt kommer ha rätt långtråkigt där men den här dagen har gått fort iaf så hoppas de andra dagarna också gör det, ett härligt gäng där :) Skulle nog faktiskt kunna tänka mig att jobba med såna när jag blir stor, med människor i behov av stöd.. :) Iaf såna som dom som är på min apu dom har liksom inte så mycket "fel" om man säger så, vad elakt det lät, men iaf så är det ett underbart gäng och trevlig personal :) Så hoppas det går bra. men nu ska jag fixa lite med mitt projektarbete och lte annat på datorn, äär hemma hos S och har lånat hennes dator :) Jag vill också ha en bärbar dator :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0