:(

Fan! Det här går inte "/ Hur mycket jag än försöker så käns det som om det bara blir skit och allt är mitt fel. Är hemma i dag också men i morgon SKA jag gå. Vare sig jag vill eller inte. Har iaf mailat till lite lärare och så nu.. Så trött på allt vill bara sova. Har varit ute och gått en liten prommenad och nu ska jag hem och käka sen städa mitt rum och fixa lite. I kväll blir det iaf körskolan för teorilektion. Sen kanske det blir krogen med brudarna. Känner mig inte så sugen att gå dit och än mindre när det bara är jag som ska hem igen då de andra ska vara kvar i stan. Men får väl se hur det blir.. Fan nu öser jag ur min skit här också att jag aldrig kan låta bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0