Biblioteket :D

Sitter på bibblan. Internet hemma fungera juh inte och här fungerar inte tangenterna. Man kan inte skriva å,ä och ö och jag vet inte hur man fixar det. Men sen kom jag på att jag kanske kunde gå in på bibliotekets internet från mobilen. Jag vet inte om det kostar något. Hoppas inte.. Måste nog kolla upp det här.. Har iallafall varit hemma från skolan i dag. Jag vill så gärna gå dit och jag vill så gärna vara glad och må bra men ibland går det bara inte. Det känns lite som om jag bara är lat, men så är det inte.. Jag vill så gärna fixa allt.. I dag har jag iaf ringt till min apu-plats, ska dit och hälsa på på torsdag. Det verkar vara ett bra ställe, trevligt.. Ska nog gå hem igen och käka lite och kolla på en film. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske jobba lite mer med projektarbetet. Har gjort lite i dag.. Vill tillbaka till Värmland, saknar min pöjk så.. Han får mig att Må bra, glömma allt dåligt, iallafall för ett tag.. Aja, vi hörs väl någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0