vad klockan går sakta!

Sitter på apun, längtar hem, äntligen fredag! Synd det inte var fredag den 29 bara för då får jag träffa min älskling igen :) Saknar honom så jävla mkt ! Och då får jag även höstlov, ska bli så skönt, blir kvar hos pöjken hela lovet typ :) Fan vad trött jag va i morse, gick knappt att gå upp ur sängen juh! Och jag längtar redan tillbaka :S men men jag sitter här och är en ganska duktig flicka (A) jag har till och med tränat ! :O Här på apun har de någon typ stol som man gör situps i men den var fan bra haha har gjort 20 situps i dag på morgonen och i typ förrgår med :) men nu ska jag gå och vara riktigt duktig och göra det jag är till för här,, typ ingenting alltså, liksom bara finnas där :S typ boooooring för jag är så jävla rastlös ! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0