oops ! tihihi

Kl 00:55 Litten dotter knackar på dörren för hon inga nycklar tar, stackars föräldrar, vilket barn dom har (A)
Var tvungen at rimma lite där :) Det var nog tur att jag gick till A på middag iaf i dag för fan vad trevligt jag har haft det i kväll ( tack tjejjer :D <3 ) även om  verkligen  allt gick åt helvete innan och jag bara snäste åt folk. Förlåt mig. Ni är verkligen underbara även om vi har en del tvister i bland, iaf du och jag S. Jag ska vara ärlig och säga att ibland ligger du rätt långt ner på min lista men när det verkligen verkligen gäller så är du nog den bästa vän jag har. Typ som i kväll på vägen hem när vi pratade, det var verkligen skönt för mig och det kanske kan blir en början till något nytt. Jag har kommit fram till svar på en del frågor jag aldrig trodde jag skulle få svar på. Jag kommer ihåg förut när vi brukade gå ut och gå efter gården om kvällarna och i bland när vi gick i spåret. Vad mycket bra saker vi fick sagt då! Det är/var den bästa "terapin" någonsin. Saknar dom promenaderna, vi kanske kan börja med det igen..? Och jag vet att jag är typ sur på dig ganska ofta, ibland utan anledning och jag tror att du kanske inte vet om hur jag känner och när jag är sur på dig, kanske kan prata om det någon gång men iaf. Jag vet inte ens varför jag skriver det här. Kanske för att jag är på så bra humör just nu. Vet inte riktgt vad jag har mer att säga, ska nog gå och krypa ner i sängen för tröttheten börjar smyga fram igen. Sov dåligt i natt så nu ska det nog bli skönt att sova. God natt alla där ute !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0