Myspys väder ^^

Ja i dag är en sån här dag då alla igentligen borde stanna hemma i sängen och bara mysa! Det har regnat typ hela natten och hela dagen i dag, lite tråkigt men ändå skönt tycker jag och jag sover så himla skönt när det regnar.  Skickade "gomorron sms"  till älsklingen typ halv 7 i morse och fick tillbaka ett där det bla stod  "önskar ja fick ligga och hålla om dig nu istället för att gå till jobbet" och fan vad mysigt det hade varit! Men nepp det går inte,,, Hopppas det regnar nästa helg då jag ska till han mohaha då ska jag fan ligga kvar i sängen och bli omhållen :M och bara mysa å ha det gött... sen kanske titta på någon bra film, jag är fett sugen på att kolla på film men det blir aldrig av. Tiden bara rinner i väg fast jag vette fan vart den tar vägen. Kommer typ hem och så bara POFF! så är det läggdax... 

I  kväll ska jag iaf försöka plugga lite så att jag får det gjort, har etik som ska lämnas in på tisdag och sen apu uppgifter. Jag vill byta apu plats eller något klarar fan inte av att typ inte ha något att göra, men i dag har det gått ganska bra, typ halva dagar är helt okej för mig. I går efter att jag gått hem, var till doktorn, så hade min lärare kommit på besök. Det suger för nu kommer jag säkert inte hinna träffa henne så att jag kanske kan få byta plats eller fixa till det på något sätt, får försöka maila henne elelr leta reda på henne igen. Men men får väl se hur allt blir nu.. Min handledare i skolan har lovat att höra av sig typ i dag för att bestämma en tid att träffas och prata på och så var jag ju till läkaren i går så ska fundera på om jag vill/behöver medicin eller om jag ska försöka mera utan först och sen träffar jag ju hon att prata med.. Vad mycket jag berättar.. :S  Snart börjar lektionen och sen ska jag hem och gå till tandis :P  Sen funderar jag på om jag ska baka lite eller försöka börja hålla på med min fimolera :D  Får väl se, skulle behöva låna fasters dator också för hä på skolan fanns det inget usb uttag -.-' men nu ska jag kolla mail och ltie sånt innan lektionen börjar, ha det göt där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0