Möte med skolan :P

Var på möte med skolan i dag då. Det gick väl bra när det väl började. Vi skulle ses kl 10. 10:15 tittade kuratorn ut genom dörren och undrade om det var henne vi väntade på, typ 10:20 fick vi komma in till henne och då saknas fortfarande min handledare men vi började mötet utan henne,, och slutade mötet utan henne. En stund senare när mamma och jag  står på kinaresturangen och ska ta mat ringer det i min ficka, gissa vem? Jo min handledare som ringer och ber om ursäkt för att hon totalt glömt bort mig och råkat sett att vi skulel ha möte när hon kastat ett öga på almenacka,, shysst handledare jag har va :P  men men  jag börjar ju må bättre nu och så ska kuratorn hjälpa mig med skolan, vi ska träffas efter lovet igen. Känns ganska bra :) Efter mötet hann jag springa in på lindex också och köpte ett par nya långkallingar (som kan behövas på lördag kanske då jag ska se på hockey ^^ ) och "jeggins" :) 

Kommentarer
Postat av: dessan

duktiga du! :)

ja vill med ha jeans leggings.. om de va de du menade med jeggings?? ;)

kramen!

2010-10-26 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0