jahapp

Vad ska jag säga i dag då? Sov till halv ett typ,, sen var jag ner till faster en sväng och var smakråd på vilka kläder hon skulle ha på sig när hon skulle ut i kväll,, sen skulle jag övningsköra. Gick inte alls bra så jag fick damp, gjorde en tvärnit stängde av skiten, skrek åt mamma att "nu skiter jag  det här!" klev ur bilen och drämde igen bildörren efter mig och slet bort övningskörskylten.. Seriöst jag tror jag har hela alfabetet i diganos men har inte fått det konstaterat av någon läkare än^^ Få fan damp för ingenting och är en allmänt hemsk människa. Sur och gnällig, en riktig bitterfitta och en dag kommer det kosta mig dyrt om jag inte fixar det här nu. Fast det går ju inte så bra för mig... Men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0