Humör nere på botten?

Sitter på apun. Tycker jag var duktig som åkte hit i dag fast jag inte ville typ. Har ingen lust till att gå på körlektionen heller i dag, vet inte varför.  Har väldigt svårt att få upp humörmätaren i dag. Men men.. I kväll när jag kommer hem så kanske jag ska försöka pyssla lite. Har köpt fimo lera förra veckan, blev så insperarad från en på bilddagboken som gör så fina grejer. I helgen har jag varit i stugan med mamma, pappa och älsklingen. Har haft det välfigt mysigt faktiskt. Slappat, tagit en liten promenad till sjön och så var älskling och jag och hälsade på hos bonden och klappade djuren lite, fåren och åsnan :) Vi var även in till stan och handlade och käkade på lördagen. I går blev det bara mys och lite teoripluggande. Vi bar in ved också.. Men nu ska jag sluta skriva och gå och se vad jag ska hitta på försnågot tills vi ska åka till den andra verksamheten. Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0