Gulliga minnen :)

Hihi i går kväll/natt när jag inte kunde somna så kom tankarna och funderingarna igen. Som vanligt. Men i går var det ändå lite ovanligt för då kom det massa  gulliga kärleksminnen och jag somnade nog med ett leende på läpparna när jag väl somnade :) Det sista jag kommer ihåg att jag tänkte på var när jag träffade min älskling för första gången. Hur vi gick typ 3 varv runt i stan nästan helt tysta, hur vi sen åkte ut till ett köpcentrum och så var vi in på jysk. Jag tror vi var på Jysk minst en timme. Så länge har jag aldrig varit inne där! Men vad kul vi hade. Vi hade börjat prata mer och skoja med varandra och så satte vi oss i en soffa som hette nice, det kommer jag nog aldrig glömma. När vi satte oss i soffan så sa jag just " DEN HÄR VAR JU NICE!"  och sen så kollade vi vad den hette och då hette soffan "NICE" :P Sen var vi och käkade, han åt hamburgare och jag åt kebabtallrik. Sen åkte vi till hans hotellrum och han visade bilder på hans djur och familj och vart han bodde och så. (Att jag vågade följa med dit igentligen, tänk om han hade gjort något dumt och elakt mot/med mig!?) Sen låg vi på sängen och han höll armen om mig <3 Sen ringde morsan och det blev en tur hem till mig för att käka pizza med päronen.. Sen kollade vi på tv,, vi satt i varsin soffa så långt ifrån varandra vi kunde få sitta, med pappa och min mammas kusin emallan oss, men jag minns hur han sneglade på mig..

När han åkte tillbaka till hotellet fick jag en varm lång kram och så sa vi att vi kanske kunde ses i morgon igen,, men dagen efter var han magsjuk ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0