Dutti flicka ^^

Har precis lag ner pluggandet. Har jobbat med mitt projktarbete från kl 20:00 och fram tills nu (23:10) kom in i ett sånt flyt :) Känner mig jätteduktig. Har varit på apun i dag också och jag har haft en ganska bra dag. Hoppas det håller i sig nu. Men men får väl se hur länge det varar ^^ Troligtvis tills i morgon då det är skola. Det funkar fortfaradne inte typ men men jag ska försöka kämpa med det i morgon. Funderar på att byta design på bloggen också, till samma som jag har på min "hemliga" projektarbete blogg, har blivit lite kär i den faktiskt och tröttnat lite på den här jag har här nu så får se i morgon elelr så, nu orkar jag inte ändra för nu ska jag  fixa mig inför natten ock sen gå och lägga mig. God natt alla ! <3

FAN VAD JAG ÄR BRA!! :D <3


Kommentarer
Postat av: dessan

du är bäst!<3<3

2010-10-20 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0