sällskap av kissen :)

Sitter hemma hos älsklingen. Äntligen! Har saknat honom så, har saknat honom ovanligt mycket  den här veckan :O  Men men nu är han iaf på sitt arbete och jag sitter här själv, vovven är ute men jag har faktiskt kissen som sällskap för en gångs skull. Även om jag är allergisk mot den. Fast jag känner inte lika mycket som jag gör tex hos min kusin :O Kan man regera olika på olika katter?

"Kattungen" är så mjuk å go så jag kan inte låta bli att kela med honom när tillfälle bjuds <3. Han är en väldigt mesig katt igentligen men nu på sista tiden har han blivit allt modigare tycker jag,, och allt tjockare.. Föresten ska jag kanske gå och lyfta ner maten åt honom nu när hunden inte är inne ...   Så, om kattmaten står på golvet när vovven är inne så säger det slurp och så är maten slut, kattfoder är tydligen godare än hundfoder. Min näsa börjar kittlas ^^ Jäkla katt ! xD fast det är juh jag som kelat med honom så har mig själv att skylla.. Kanske ska åka in till apoteket och köpa alergimedecin i allafall som älsklingen föreslog i går kväll...  Men nu ska jag försöka plugga lite och kanske käka lite mat, korvstoganoff, ingen favorit direkt men man får väl äta det som bjuds ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0