hmm ?

Jahapp då satt jag här igen, har fudnerat på att kanske ge upp det här, har ju iaf inte så många läsare och så och det känns rätt onödigt och har ju inget intressant att säga typ.. ja vet inte, får juh typ inga kommentarer iaf så jag vet inte? Kanske ska skita i det här och hitta på något mer typ... betydelsefullt? att hålla på med? 

Just nu sitter jag och myser med råttisen iallafall, elelr hon var här nyss och låg innan för min tröja men nu har hon gått och lagt sig i bokhyllan. Har varit på stan i stort sett hela dagen. Ha varit och bokat min klänning till skolbalen och sen har jag och mamma köpt skor. Ett par till mamma och ett par till mig som jag ska ha på balen. Tyckte de var jättesöta :) Har även varit och lämnat in kameran för lagning och köpt spån till älskade råttisen :)
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på kanske ska pyssla lite? kanske kan slänga ihop lite julklappar eller något julkort eller något, de säger ju att man inte ska stressa så då kan jag ju börja  fixa med det.. Fast jag är rätt sugen på att jobba lite med mitt projektarbete så ska nog göra det ett tag först :) Ha det bäst !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0