dyrt att vara fin

Kom hem för en stund sen, måste plugga men jag har ingen motivation :( Har lite ont i hvudet och känner mig allmänt hängig och fryser.. Vill inte bli sjuk men det känns verkligen som om jag kommer bli det :( men men..
I går bestämde jag mig juh för att gå på julbalen på skolan också, eller ja själva balen är på stadshotellet. Letade genom hela tradera efter klänning i går och alla de jag gillade var ju förstås för små.. "/ Men i dag efter skolan så var jag till en sån affär och nu har jag hittat en jättefin mörkblå klänning som jag vill hyra.  Typ 2000 kostar det, fett dyrt igentligen.. Synd jag inte var lite mindre "kramgo" så att jag kunde köpt klänning på internet, mkt billigare,, men nu ska jag gå å äta lite mellis och så kanske jag orkar börja plugga sen... Ha det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0