tråkigt

Sitter här med min Lill-Älsk och myser lite.. Är typ trött och så opepp på allt att det inte är sant. Var hemma från skolan i går så mitt studiebidrag kommer antagligen ryka nu :'( men har bara mig själv att skylla. Jag får väl göra som i det där tvprogrammet sälj eller släng och sälja massa kläder å grejs på internet ^^   Haha var till stan en sväng med morsan i dag och då fick jag nya temobyxor men de kostade bara 399 spänn och det behövde jag faktiskt :P Och en tidning för 65 kr (A) åh! jag såg skitsöta trosor på Kappahl som jag vill ha :( röda lagom till jul...

Jahapp,, vad händer annars i mitt liv då? Nje inte mycket, försöker fixa skolan så gott jag kan och sen blir det ju en hel del tid vid datan eller med mobilen för att prata med älsklingen. Han var här i helgen föresten. Vi gjorde väl inte så mycket, bakade lite, kollade tv, var till stan.. Träffa lite kompisar. De skulle träffas och kolla i högskolekataloger å sånt och jag har faktiskt börjat bli lite sugen på att plugga vidare (!) Kors i taket ! Typ socionomlinjen,, men då måste jag först läsa matte b :(  Aja det blir nog inte så mkt uppdatering här nu, har inte ork till det typ.. Händer väl kanske i bland... Längtar till jullovet som fan,, typ 6 dagar kvar bara :) 6 DAGAR BARA !!  Sen är det jul och sen åker jag till Älsklingen.. Han tror han ska lära mig att åka slalom.. jag tror mer på sjukstugan eller sjukhuset ja.. Får väl se hur det blir med den saken.. Nu ska jag sluta skriva och kolla mailen å lite annat, hadet gött tills vi hörs igen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0