trött och gnällig

Sitter här å är väldigt väldigt trött. Det spelar ingen roll om man sover en stund heller för jag är fan lika trött sen iallafall. Och sen när ja väl ska gå och lägga mig så går det inte att sova -.-' Hata hata hata !
 Skulle vilja ha lite massage, känns som mina axlar och nacke är typ ihopdragna till hälften av sin normala storlek ^^ Inte skönt. Fryser som fan gör jag ockå. Vad jag gnäller... Va fan är meningen med det här igentligen? Va fan är meningen med allt ? Känns så ovärt. Och snart kommer nog mitt studiebidrag ryka.. Jag måste fixa till allt nu. Jag måste fixa det här nu. Men jag vet inte hur, jag vet inte varför, jag vet ingenting. Jag vet inte vad som är fel igentligen. Jag vet inte vad jag ska göra. Allt bara går runt i huvudet på mig...

Saknar älsklingen som fan och mina goa "lurvtussar" ( älsklingens katt och vovve) har verkligen förälskat mig i dem, tyckte till och med om hästarna fast jag var livrädd för dom ^^

Ja här skulle det varit en bild på dom men tyvärr är jag inne på mammas sida och kommer inte åt mina bilder så tyvärr får vi vara utan bild  ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0