positiv dag :)

Jahapp, i går var en damp-dag så den ska jag inte nämna så mycket om. Är bara så trött på allt och blir så less på personer med dubbelmoral. Speciellt en person -.-'
Men iallafall, i dag har varit en ovanligt positvi dag tycker jag. Kändes lite jobbigt att gå upp i morse men inte lika jobbigt som vanligt. Okej hade väl inte så speciellt värda och roliga lektioner men jag var där iaf och gjorde mitt bästa, pratade tom inför klassen på en fråga på religionen i dag :D  Sen blev det lunch med äcklig mat  så blev bara en knäckemacka och typ en halv majskolv så nu är jag ganska hungrig! På lunchrasten bar det iväg ner på stan en sväng för att köpa en julklapp till mig själv. Köpte en tunika/t-shirt på Lindex och jättesöta trosor på Kappahl. Och när jag kom hem låg det 50% rababt på lindex i brevlådan, då blev jag sur...

I kväll ska jag fixa mat, ska göra smörgåstårta konstigt nog, smörgåstårta är nämligen en av de få saker jag inte gillar, men när en av mina närmaste vänner fyllde år i höstas fick vi sån hemmagjord tårta hos henne och den var så himmelskt god så sån ska jag göra i kväll :) Och så har jag gjort efterrätt, vaniljpannacotta med marinerade jordgubbar. Kanske lite sommrigt men jag hoppas den blir god :) I dag ha jag även pysslat ihop en liten ask till julgodiset jag gjorde i går. Nej nu ska jag nog springa igenom duschen och sen hoppa i mjukiskläder innan jag ska fixa smörgåstårta och sen mysa ner mig med familjen framför teven. Får se hur länge jag kan sitta där ;) Undra om det är något bra på teven i kväll.. ha det ! ( här nedan kommer lite bilder ;) )



Här nedan ser vi en del av "Annas under" ;)  hihi älskar dom fan xD


och här kommer mitt julgudis i form av Mozartkulor och marsipanbröd med glögg och whiskeysmak.. Chokladen på dem har inte stelnat än så därför de blänker så mycket.



Här nedan är Mosartkulorna i deras lilla ask jag pysslat ihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0