Halsfluss "/

Hej hopp :P 
Är hos älsklingen, kom hit i går. Känns skönt för jag har längtat så. Först i går när jag kom hit blev det ett stopp i "stan" för middag hos svärmor, jättegott :) Kom hem från svärmor vid 19 tiden och då blev det mys med älsklingen, låg på sängen och pratade och sen blev det glass och tv tittande. I dag har vi inte gjort så värst mycket igentligen. Har varit ut på prommenad och sen blev det enligt mig en jättelång prommenad ut på isen då vi skulle prova hur tjock den var. Isen var tillräckligt tjock för att åka bil på så sen blev det en tur med bilen, massa skojsigt att sladda runt :D  I morgon vill älskling att jag ska köra :O känns läskigt så vi får se hur det blir, jag är ju en sån mes "/  Men men, man ska juh utvecklas här i livet så ska nog iaf testa.. Nu är grananrna från andra sidan sjön här på fika, de är trevliga men jag håller mig lite i bakgrunden. Känner mig inte riktigt kry. Okej jag har typ halsfluss men det känns konstigt psykiskt på något sett. Känns som massa tankar snurrar runt i mitt huvud men ändå är det helt tomt. Jag kan inte sortera ut tankarna och vad de handlar om liksom "/ Nu ska jag gå å vara lite social eller sätta mig vid teven, jag är så trött att det inte är sant !

Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0