bla bla pasta xD

Nu ska vi försöka laga mat här :p Älsklingen ska försöka hihi :P Jag måste ju erkänna att hans matlagningstalanger inte är på topp, men de blir bättre och bättre :) I kväll blir det pasta carbonara. Han måste ju prova julklappen han fick av mig. Spaghettimått å sånt och en receptbok med pasta. I dag har det inte hänt så mycket. Jag sov till tre typ. Vi vaknade vir 9 och älskling var ut med soptunnan och sen kom han tillbaka och lade sig i sängen hos mig. typ vad halv 11 gick vi upp. Jag hoppade in i en dusch medans älskling fixade fram frukosten. Sen skulle vi se på film, jag somnade och älsk satte sig vid datan :P Sen blev det en prommenad med vovven där vid 15 tiden och sen en åktur på isen med bilen. I dag har jag också kört :) det var skitkul :) Men nu ska jag sätta mig och studera älsklingen medans han leker mästerkock xD Ha det så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0