Tänk lite innan du svarar ! :@

Skrivet 2010-08-25 @ 18:40:50

Stod och ritade lite och började tänka på våran  diskussion i klassen i dag och det gjorde mig lite arg igen. Det är så att vi har ett gäng i klassen som bara pratar hela tiden så nästan alla andra har tröttnat på att räcka upp handen och prata på lektionerna för om man säger något blir man avbruten eller får värsta blickarna eller nån jäkla kommentar. Och det är ingen ide att räka upp handen för "gänget" har redan sagt tex svaret. Vi hade det uppe i klassen i dag och ja, det hettade till rikitgt ordentligt där. Jag tycker bara det är så dålig stil att inte respektera varandra i klassen. Och vi har haft detta ämne uppe förut utan att det blivit något bättre. Så snälla visa oss av den tystare delen av klassen lite respekt så kanske vi också öppnar käften igen ! Okej det är lätt att bara säga saker rätt ut och liksom inte tänka före man säger en sak, det gör väl liksom alla nångång men iaf. Det är så lätt att tänka lite och räcka upp handen så kanske alla vågar säga något på tex lektionen. Räck upp handen, lyssna på vad den andre har att säga och visa varandra respekt! Inte sucka, ge blickar och vara negativ...

Jo och det där ska komma från min mun som typ är världens negativaste unge just nu :P Men nu ska jag gå å fixa mig lite käk och sen sätta en jävla fart att fixa/städa lite här hemma innan Fångarna på Fortet börjar på tven :D  Ha det gött så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0