Svart hål

Skrivet 2010-08-30 @ 18:11:22
Hemma och sjuk i dag med.. Fins start på skolan med att vara hemma men men det är skolans fel att jag blivit sjuk, bara för man träffar massa folk å så, så blir alltid förskyld då typ. Har legat på soffan hela dagen i stort sett, kollade på en film, Hund pensionatet, den var ganska bra tyckte jag.

Jag har en konstig känsla. Det känns som om jag har ett stort svart hål inom mig, och vad jag än försöker fylla hålet med så liksom spolas det bort och försvinner. Det är liksom alltid ett stort, tomt, svart hål där inne som suger allt bra ur mig. Det är liksom som en orolig prick i universum, kanske den där känslan jag fick i går när jag och min pojkvän pratade om framtiden och jag sa något om att vi kanske inte är tillsammans då, den där känslan som alla känner någon gång. Den där känsla om att mista någon som man verkligen älskar och bryr sig om, någon man skulle kunna göra allt för. Oron att mista Honom, Rädslan att mista Honom, som jag verkligen älskar och vill göra av resten av mitt liv. Ja, så känns det iallafall nu, men man vet ju aldrig hur det blir där längre fram, i framtiden, den tid som jag tror vi alla är lite rädda för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0