Oj vilket jobb det vart!

Jo det är ju så här,, att jag funderade ju länge på att skaffa blogg innan jag gjorde det och jag vart inte nöjd med den bloggen så gjorde denna blogg i stället. Men jag ville ju ha kvar min gamla inlägg, så har laggt in om här också, så datumet och tiden som står i själva inlägget är det som stämmer överens med när inlägget är skrivet, om ni förstår vad jag menar. Jag har öven gjort en blogg med recept http://annaendelavvarlden.blogg.se/recept/ och en med pyssel http://annaendelavvarlden.blogg.se/pyssel/. Men just nu är det bara receptbloggen som jag kommit igång med.

Men nu ska jag skynda mig att hoppa i ett bad och sedan kolla på fångarna på fortet och plugga lite. I morgon blir det skolan i gen. Har haft en bra dag i dag så känner mig faktiskt riktigt peppad. Humöret är fan på topp för en gångskull ! Har hunnit med rätt mycket saker i dag och i går så kanske är därför det känns så bra.. Bla har jag i går ordnat mappar och block till skolan, blev riktigt bra och i dag har jag bakat en paj (se receptet i min receptblogg) och en annan kaka med rabarber och så har jag varit till biblioteket och lånat lite böcker för att komma igång med mitt projektarbete i skolan. Och så har jag fått paket från ellos :D En bild kanske komemr i morgon elelr så ;) Oj! Nu måste jag verkligen skynda mig så att jag inte missar hela fångarna på fortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0