Soffhäng

Ibland är de bara så gött att sova länge, låta bli att klä på sig utan gå runt i pyjamas/morgonrock och bara softa. Ta dagen som den verkligen kommer. Käkade frukost och kikade på tv tillsammans med älsklingen nu innan han åkte till jobbet och nu har jag bäddat ner mig i soffan igen för att fortsätta titta på teve en stund. Har ju en del inspelat som gick på teven i helgen när jag jobbade.  Blir nog en lång varm skön dusch sen också så man vaknar till liv lite och sen ska jag plocka undan här hemma och sen pyssla. Vart många sen där haha. Har ju en del kort som ska göras! Och ska bli spännande att testa mitt nya pyssel! Blir nog en stund vid datorn också och lägga in lite bilder ifrån kameran. Var ju hem till J och J i lördags kväll och då blev de lite hästar å katter fotade ❤
//Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0