Paket försening

 
Ser ni det där stora och lite mindre paketen där borta på hörnet på bordet? Justja, de där bakom kissen.
Jag skulle sätta mig i soffan och titta på "det stora tårtslaget" samtidigt som jag skulle packa upp mina paket medans jag väntar på att min tårta i köket är på kylning. Dock hade kisse en helt annan plan!
Nämligen att hoppa upp i mattes knä fortast möjliga och lägga sig till rätta för att bli kliad bakom öronen.
Hmf ! Jag vill ju öppna mina paket som jag längtat efter men har inte hjärta att puffa bort kissen. Trots det att jag vet vad de innehåller blir man ju som ett litet barn på julafton! 
 
Annars händer inte så mycket i dag. Blir jobb i kväll. Slängt ihop en liten tårta som jag ska ha med till J och J i morgon kväll som bjuder på middag. De ska få vara provsmakare. Tror dock smakerna inte vart som jag vill men det återstår att se i morgon. Och så pysslas det lite med scrapbooking. Har några kort på beställning som behöver göras klart samt några födelsedagar osv här i vår så passar på att pyssla lite. Dock går tiden mycket fortare än jag tänk i dag. Hm jag som brukar sitta å vänta på att klockan ska gå när jag ska jobba kvällen, nu är det tvärt om,  jag vill att den ska stanna upp lite så jag hinner mer. Och tiden går ju inte precis saktare när man gör avhopp för tv och kissemys 💕 men sådant är också viktigt. Iallafall kissemys, teven kvittar väl egentligen och de kan jag ju se när jag vill och inte just nu hehe.
Nä nu får kisse allt flytta på sig så jag kan sätta fart !
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0