Pluggdag

Ja i dag har det blivit en pluggdag men tyvärr inte hunnit med allt jag ville då jag körde fast en del men det blir nog bättre i morgon. Tog en prommenad ner till verkstaden men gubben för att hämta hans bil på eftermiddagen. Skönt med lite luft! Pluggade lite mer och sen har vi varit ut och tittat på huset igen. Var meningen att en hantverkare skulle varit med och tittat på eventuell dränerinskostnad men hantverkaren fick förhinder men vi tittand igen ändå. Tog med B så hon med fick se och bra att ha någon mer att bolla tankar med. Efter vi varit vid huset assisterade vi T när han skulle lasta av och väga några kalvar han hämtat och som skulle in i ladugården. Lite kaffe och jag fick massage och myste med hundarna. Längtar efter att ha en egen hund... I dag har jag även bytt utmaning för månaden. Armhävningar är det som gäller nu!
Nej nu ska jag ta mig lite kvällsfika, inte bra att äta middag tidigt då blir man hungrig igen...
//Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0