Uppstart igen?

Nu har det blivit ett jättelångt uppehåll här på bloggen. Har tänkt skriva ibland men sen inte gjort det. Vardagen lunkar på i sakta gemak så händer inte så mycket samtidigt som det är full fart. Mycket på jobbet och sen blir det ju att vi far hit å dit. Tex till svärfar eller extrafamiljen. Har inte bästa humöret och sinnesstämmning så blir mest jobb och sen fix hemma i sakta lunk. Vissa dagar bättre än andra. 
 
Förra helgen och i början av veckan var mamma och pappa här. Mycket mysigt. Mamma och jag stod på julmarknad och försökte sälja lite julkort jag gjort och virkade disktrasor samt skålar som pappa svararvat. Gick väl sådär egentligen. Hade större förhoppningar men är ändå nöjd med resultatet. Sen har jag jobbat hela denna vecka som varit, 6 av 7 dagar och torsdagen då jag var ledig ifrån jobbet vart en fullspäckad dag i karlstad med julklappsfix och lymfmassage och sen var jag bara hem och bytte om för att åka på julbord med jobbet. Så har verkligen varit full fart. Så igår kväll var det jätte skönt att komma hem från jobbet och veta att jag har två lediga dagar att ta igen mig på. I dag har jag mest inte gjort någonting. Kört en tvättmaskin och hängt upp och sen varit och handlat. Sen bara slappat i soffan. Känner mig helt mos... Nu ska jag göra mig något lätt att äta till mellanmål och fortsätta titta på film. I kväll är det svenska hjältar galan att kika på. Det brukar vara bra tycker jag. Härligt att se att det finns goda medmänniskor!  
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0