Julklappsverkstad

Ja när köket har blivit någon form av snickeriverkstad och sambons verktyg åkt fram, ja då trivs jag!
Men att skapa julklappar är allt slitsamt! Puh! 🤔
Börjar bli sleten i både kroppen och i huvud knoppen så tänkte det var bäst att ta en liten paus innan något finger ryker för här används både hammare, stämjärn,  kniv och olika tänger. Men slitsamt ska det vara, 
Annars kan man lika bra gå och köpa en annan vara 😉
Hoppas slutresultatet blir bra, som jag vill,
annars får vi shoppa en runda till!
(kunde inte låta bli att rimma lite)
 
Nej som sagt, försöker mig på att ordna en julklapp till pappa.  Blir det ett bra slutresultat ska ni allt få se vad det blev. Men nu måste jag nog fortsätta en stund till om jag ska komma fram till det jag vill!
//Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0